CAMPIONATS AUTONÒMICS SKILLS CV

Des de fa diversos anys, a la Comunitat Valenciana s’organitzen els campionats SKILLS CV. Aquests campionats estan coordinats per la Generalitat Valenciana i es realitzen a nivell autonòmic. En ells, els alumnes de formació professional de cadascuna de les especialitats (fred i climatització, calefacció i lampisteria, automoció, mecanitzat, estètica, sanitat, disseny, cuina…etc) competeixen en proves dissenyades exclusivament per a ells. El guanyador de cada especialitat representarà a la Comunitat Valenciana en el SKILLS Spain 2022. El campió del campionat SKILLS Spain, representarà a Espanya en el campionat mundial SKILLS World 2022.
Amb molt d’esforç i dedicació, durant els dies 26 i 27 d’Octubre es va celebrar en l’IES Rascanya, el SKILLS CV Calefacció-lampisteria. Els nostres alumnes José Silva i Kevin Adonis, del grau mitjà d’instal·lacions frigorífiques ,van representar a l’IES Rascanya durant la prova.