25 de Novembre a l’IES Rascanya

El 25 de novembre se celebra el Dia Internacional per l’eliminació de la Violència contra la Dona i l’IES Rascanya ha volgut realitzar diverses activitats per a sumar-se a aquest dia tan important.

• S’ha realitzat un taller sobre la bretxa de gènere en l’elecció d’estudis i un altre de prevenció d’agressions sexuals.
  • El nostre alumnat de 3r d’ESO ha contribuït amb una interessant exposició sobre la violència econòmica contra les dones.
  • A més, en les tutories s’ha treballat divers material didàctic i plàstic sobre el 25N.

Totes les activitats han tingut com a final un Acte Commemoratiu en contra de la violència masclista on ha participat tota la comunuidad educativa de l’IES Rascanya. En l’acte, el nostre alumnat ha llegit un manifest en contra de les violències masclistes i s’ha fet un homenatge a totes les víctimes.