GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT

Divendres passat vam celebrar la graduació i acte de comiat dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat.

Va ser un acte emotiu on alumnes van rememorar grans moments viscuts a les aules i fora d’elles. Els professors i professores van dedicar unes paraules al seu alumnat, i el tutor i la tutora van entregar amb orgull diplomes, orles i esments d’honor.

Compartim l’acte amb totes les famílies que va acabar amb un aperitiu oferit en col·laboració amb l’AMPA del nostre institut.

Enhorabona a tots els nostres graduats i graduades!