Jornades sobre Energies renovables en Turquia

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.82″ background_layout=”light” border_style=”solid” box_shadow_position=”outer”]

El Passats dies 15, 16, 17 i 18 d’octubre van tindre lloc la  localitat de Estabul (Turquia) les Quartes jornades d’alumnes i professors del projecte d’associació escolar «Renewable sources of energy- our chance for clean air in Europe» el qual el nostre centre està involucrat junt a escoles de Itàlia, Noruega, Polònia i els amfitrions turcs.

En aquestes jornades en representació del nostres centre, van anar un alumne de la FP Bàsica, tres de cicles formatius de grau mitjà i dos professors.

Aquestes jornades organitzades pels companys de l’escola turca GÜNGÖREN MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ treballarem aspectes teòrics i pràctics relacionats amb les energies renovables. Assistirem a la conferencia de Presentation of Istesob (Istanbul handicraftman chamber), visitarem la Kucukcekmece Voc.Education Center feren una observació i estudi dels panells solars, assistirem a un taller de components dels equips d’energies renovables amb pràctica amb panells solars i també gaudirem, d’una interessant conferencia sobre e-Waste, relativa al us ecològic dels aparells després de ser retirats. També tinguérem temps per descobrir la magnifica ciutat d’Estambul, on visitarem els principals llocs turístics i descobrirem l’amabilitat de la seua gent.

L’estància a l’escola GÜNGÖREN MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ, la convivència amb altres alumnes i professors i la participació en activitats de la pròpia escola junt a tots els participats del projecte, feren l’experiència viscuda per tots nosaltres més que enriquidora

En conclusió,  aquestes quartes jornades ens han servit per ampliar el nostres coneixements tècnics en quant a energies renovables, conèixer noves formes de treball i ampliar els horitzons tant dels alumnes participats com dels professors, mirant els nostres companys d’altres països com iguals, ampliant la nostra visió Europea i el més important, fent nous amics per sempre.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]