Jornades en Polònia

Els passats dies 24,25,26 i 27 d’Octubre va tindre lloc en la localitat de Zywiec, Polònia, unes jornades de professors del projecte d’associació escolar «Renewable sources of energy- our chance for clean air in Europe» el qual el nostre centre està involucrat.

En estes jornades van anar professors dels cinc instituts que van a desenvolupar este projecte, per tant varen vindre companys de Noruega, Turquia, Italia, Polonia que eren els amfitrions i la nostra escola va estar representada pels professor Javier Abad i Daniel Brigido.

Els aspectes treballats van ser:

• Normativa mediambiental .

• Problemes ecològics, salut en la industria, aplicació de les fonts de energia renovable.

• Reciclatge de material.

• Visita a les instal·lacions escolars del centre amfitrió.

• Aspectes relatius a la organització del projecte, jornades amb alumnes, dates, activitats.

En conclusió, hem aprofitat per aprofundir en tots els aspectes tant formatius com d’organització relatius a esta nova aventura que encetem les cinc escoles sòcies en este interessant i ambiciós projecte d’associació escolar i bones pràctiques.