Procés de selecció per alumnes i professors per a jornades en Catania (Italia) del 10 al 14 de desembre 2018

Durant els cursos 2018-19 i 2019-20, l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo participarà  en un associació escolar enquadrada dins dels programes Erasmus +.

Dins d’aquesta associació escolar, a més del nostre institut,  participaran escoles de Zywiec (Polònia), Catània (Itàlia), Estambul (Turquia) i Leinstrand (Noruega). El projecte que anem a desenrotllar s’anomena “Fonts d’energia renovable- Oportunitats per per netejar l’aire en Europa” i consistirà, bàsicament, en fer jornades en cada institut relacionades amb una o varies fonts d’energia renovable.

Les jornades que es realitzen en el nostre institut estaran enfocades als panells solars fotovoltaics i tèrmics. En Noruega es treballarà la força del vent i la biomassa. En Itàlia, les jornades estaran enfocades a la energia hidroelèctrica. En Turquia, l’aprenentatge es focalitzarà en les connexions i dispositius d’energies renovables dels edificis i habitatges. I per últim, Polònia posarà el focus en la geotèrmia i les plantes d’energia mixta.

En totes aquestes jornades participaran 4 alumnes i 2 professors de cadascuna de les escoles participants del projecte.

Per a seleccionar els alumnes i professors per a les pròximes jornades de Catània (Itàlia)  atendrem als següents criteris de selecció

Criteris de selecció de l’alumnat.

Obrim un període d’inscripció des del 8 de novembre de 2018 a 12 de novembre de 2018 per a seleccionar els alumnes interessats en la mobilitat de Catània (italià).  Els criteris per a ser preseleccionats seran:

• Ser alumne del cicle de Cicles o de FP bàsica de l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo durant el present curs. Necessari-
  • Presentar en secretaria del centre la instancia adjunta dins del plaç.
  • Presentació de carta de motivació per a realitzar aquesta mobilitat. 5 punts.
  • No haver participat prèviament en una mobilitat del mateix programa.- Màxim 10 punts.
  • Valoració de l’equip docent de l’actitud de l’alumne , es a dir la puntualitat, l’assistència a les classes, el respecte i el treball en equip. Màxim 10 punts.

En cas d’empat es realitzarà un sorteig

Criteris de selecció de professor:

• Presentar en secretaria del centre la instancia adjunta dins del plaç.
  • Estar involucrat en la omega replica coordinació del projecte. 10 punts.
  • Formar part de l’equip de projectes europeus del centre 10 punts.
  • Fer docència en relacionada en la temàtica del projecte Màxim 10 punts.
  • Nivell d’AnglésB2 o superior 10 punts.
  • Nivell d’Italià B2 o superior. 10 punts.

Comitè de selecció

Per al procés de selecció dels alumnes i professors se crearà un comitè de professors format per:

-El director del IES Rascanya-Antonio Cañuelo  que actuarà com a president.

-El cap d’estudis de cicles que actuarà com secretari.

-La vicedirectora  que actuarà com vocal.

-El coordinador de projectes europeus que actuarà com vocal..

Finalitzat este procés s’alçarà acta i es publicarà en la web del centre i al cartell d’anuncis.

En els següents enllaços estàn les instancies per a participar en el projecte de Erasmus+

Instancia participació alumne Erasmus+

Instancia participació professor Erasmus+