Visita a València de l’alumnat de Cicle Formatius

Alumnes de diferents cicles formatius han estat avui a la ciutat de València participant de diferents activitats.

L’alumnat de 1r curs del Grau Superior en Integració Social ha estat visitant el centre de persones sense llar de Sant Joan de Déu de València amb l’objectiu de conèixer recursos per al seu futur professional pròxim a partir de l’experiència de persones i professionals i usuàries d’aquest centre.
Alumnat i professorat han quedat meravellats amb aquesta visita, que serveix de motor motivacional per seguir amb força.
L’alumnat de 2n de Formació Professional Bàsica ha estat visitant el Jardí Botànic de la ciutat i ha estudiat la varietat d’espècies vegetals que es troben a les seves instal·lacions. Després han plantat un arbre per deixar constància de la seva visita.