Safer Internet Day 2022

SID2022_banner

Safer Internet Day (SID)és una celebració anual que té com a objectiu promoure un ús responsable, respectuós, crític i creatiu de tecnologies digitals, especialment entre xiquets i joves. Amb un enfocament global liderat per la comunitat, SID encoratja a tots per a unir-se i fer la seua part per a una Internet millor.

En SID, milions de persones s'uneixen amb el lema “Junts per una millor internet”, a través d'una gamma d'esdeveniments i activitats organitzat per simpatitzants de SID de tots els orígens – escola assemblees, nova educació recursos, conferències de premsa, accions de la indústria i les polítiques, i molt més!

CB_3303_SID_Emoji (1)

Este año se ha celebrado el 8 de febrero, y desde el departamento de informáTICa del IES Puçol creemos que es algo que se debe celebrar por nuestra comunidad educativa, por eso hemos preparado una serie de actividades para que el alumnado dejara mensajes positivos sobre el uso de internet, además de proporcionar información al respecto a todos aquellos que lo necesiten.

Así ha sido nuestro Safer Internet Day en el IES Puçol: