EIXIDES

JORNADAS DE FOMRACIÓN TÉCNICA: "ENERGY SAVER" DE LA MARCA SPRINT DE ICR IBÉRICA S.A.

El 27 y 28 de febrero, se realizaron en el taller TB40 de las instalaciones del IES Politecnic, unas jornadas de formación técnica sobre las ventajas y características de los nuevos productos de secado rápido para las reparaciones de carrocería "Energy Saver" de la marca Sprint de ICR Ibérica S.A.
Durante estos días, el técnico formador de la marca Sprint, Ernesto Bueno, estuvo enseñando a nuestros alumnos del grupo de 2º de Grado Medio de Carrocería, las buenas prácticas y usos de los diferentes productos "Energy Saver" (masillas, aparejos, pintura y barnices).
Los alumnos quedaron muy satisfechos con las explicaciones y demostraciones que recibieron durante estas jornadas y por parte del profesorado, del grupo de 2º Carrocería, queríamos agradecer la ayuda con esta iniciativa, por mejorar la formación de nuestros alumnos, a la empresa Advanced Filtración y en especial a Carlos Franch, técnico comercial de chapa y pintura de Advanced Filtración, por haber hecho posible que se realizaran estas jornadas y a la marca Sprint de ICR Ibérica, S.A. y en especial también a Ernesto Bueno, técnico formador de ICR Ibérica S.A., por la dedicación y por compartir sus conocimientos y experiencias con nuestros alumnos.
Gracias a colaboraciones como esta mejoramos la formación de nuestros alumnos que son los futuros profesionales de la reparación de carrocerías, 💪 F.P:

VISITA A LA BIBLIOTECA PÚBLICA

L'alumnat i professorat dels desdobles de 1er ESO A/B i 1er ESO D hem visitat les instal·laciones de la Biblioteca Pública de Rafalafena. Durant la visita, hem conegut les prestacions que ofereix la biblioteca (sales d'estudi, préstec de material i realització de tallers) i també hem fet algunes recerques bibliogràfiques.

Visita Empreses Cicles

Els alumnes de 1r i 2n d'Automatització i Robòtica Industrial, van visitar el passat 23 de febrer les instal·lacions de les empreses Kerajet, Innova Maquinaria y Das Tech Solutions, amb l'objectiu de conèixer de primera mà, les possibles eixides professionals que els seus estudis els aportaran. Des d'ací agraïm a les empreses la seua implicació amb el nostre institut.

Visita al laboratori d'histologia de l'IES Matilde Salvador

El passat 17 i 19 de gener l'alumnat de 1er Batxillerat  que cursa l'assignatura de Biologia, Geologia i Ciències Ambientals va visitar el taller d'histologia del Cicle Superior d'Anatomia Patològica en l'IES Matilde Salvador. L'objectiu era conéixer les tècniques utilitzades per a processar els teixits (tècnica histològica). La visita va servir també per a conéixer més de prop el cicle i interaccionar amb l'alumnat que està cursant-lo. Agraïts al alumnat i professors/es del cicle que ens han atés.

Visita al Teatre Principal 4t ESO

L'alumnat de 4 ESO C i 4 ESO PDC van asistir el passat dijous, 18 de gener, a la representació de l'obra titulada We will never be champions, que va tindre lloc al Teatre principal de Castelló.
La producció, interpretada per actors amb diversitat funcional, tenia com a objectiu no sols familiaritzar als nostres estudiants amb el teatre, sinò també fomentar l'empatia cap a este col·lectiu coneixent de prop les seues experiències vitals.

Visita Élite Cementos

Els coneixements sobre els minerals i les roques van servir ja en l'Antiga Grècia per a elaborar ciment natural. Estos i altres coneixements van anar conformant el que hui coneixem com a Geologia.

El 5 de desembre, l'alumnat de Biologia, Geologia i Ciències Ambientals de 1r de Batxillerat de l'IES Politècnic va visitar les instal·lacions d'Élite Cementos , una ocasió per a recordar la importància de la Geologia en la nostra societat, conéixer el procés de producció d'esta matèria primera i valorar el compromís social de l'empresa

VISITA IBERDROLA CICLES

El passat 5 de desembre els cicles de FP de Grau Superior de Mecatrònica Industrial i Sistemes Electrotècnics i Automatitzats van visitar la Central d'Iberdrola de Cicle Combinat de Castelló. En ella vam prendre contacte amb una instal·lació de producció d'energia i vam aprendre sobre la generació, el funcionament del mercat elèctric, les instal·lacions, el manteniment i la història d'esta planta (l'antiga Tèrmica) tan present en la història de Castelló. Agraïr a Vicente Casanova i el seu equip esta oportunitat i la seua amable acogida.