Xarrades d’orientació dirigides a l’alumnat de segon de batxillerat: Amalia Vañó Ferre, dissenyadora d’interiors.

“Papallones en l’estómac” era el que sentia Amalia quan de menuda, junt al seu iaio que era obrer, fullejava llibres d’arquitectura i aprenia a visualitzar plànols. És el que sent ara, cada vegada que inicia un nou projecte i és la sensació que, segons ella, ha de guiar al nostre alumnat de segon de batxillerat quan d’ací a pocs mesos trien la  professió que desenvoluparan en un futur pròxim: els ha de guiar la passió. I és que a Amalia la seua feina l’apassióna i eixe és el sentiment que ens va transmetre al llarg de la xarrada que va tindre lloc divendres passat.

Segons vam poder observar també, l’esforç ha sigut la tònica des que va decidir ser dissenyadora d’interiors i temps després muntar el seu propi estudi: diplomatura en disseny d’interiors a l’EASD Alcoi, pràctiques en diferents empreses, on el més important per a ella era aprendre d’altres professionals, màster per a saber gestionar el seu propi negoci i cursos per a estar al dia en noves tècniques, tendències i materials. Esforç també per a buscar els seus primers clients (inicialment entre la família i els amics i a les reds socials) i que posteriorment ha vist recompensat amb el boca a boca i amb la sol.licitud dels seus serveis per part d’altres professionals del sector per a desenvolupar projectes junts.

Gran exemple de dona emprenedora per a tot l’alumnat de segon de batxillerat i molt bona referent femenina per a totes les alumnes que van assistir a la xarrada, concretament per a les dos alumnes interessades en seguir els seus passos.

Amalia, moltíssimes gràcies per vindre al centre, dedicar-nos el teu temps i compartir amb nosaltres els teus fantàstics projectes.