25 DE NOVEMBRE: EL BON TRACTE

Un any més nostre centre se suma a la lluita contra la violència cap a la dona realitzant una sèrie d’activitats amb motiu del 25 de novembre.

Sota el lema “El bon tracte”, el nostre alumnat i professorat es van posar a la feina i van treballar el tema en les tutories, en el FDI i en diverses assignatures i les conclusions es van plasmar en algunes de les activitats que detallem a continuació:

1r VOL AMB DESTINACIÓ Al BON TRACTE: Es va recrear una terminal d’aeroport amb desenes d’avions que, volant per tots els corredors, van transportar postals amb bonics missatges de com ens agradaria que ens tractaren.

2n VÍDEO ELABORAT PEL GRUP FDI: L’alumnat de la Fórmula d’Igualtat va elaborar un vídeo que va ser visionat el 25 de novembre en les tutories i, posteriorment, treballat el tema mitjançant col·loquis, etc.

3r CANVIA LA REALITAT.L’alumnat, després de treballar articles publicats en diversos diaris, van elaborar cartells

Com sempre, intentem posar el nostre granet d’arena en la lluita contra aquesta xacra que ens afecta a tots/as

Moltíssimes gràcies