Missatge de l’AMPA de benvinguda al curs 2024/25

Des de l’AMPA de l’IES MEDITERRÀNIA volem donar-vos la benvinguda al curs 2024/25. La finalitat que té la nostra  associació és fer-vos partícips de totes les activitats que es desenrotllen en l’institut i a la nostra ciutat, intentar resoldre les consultes que tingueu durant el curs escolar, donar suport a l’alumnat, col·laborar en els esdeveniments que organitze l’institut i participar en el consell escolar.

Avantatges que van afegides al carnet de família associada:

• Promocions i descomptes en empreses, establiments, parcs temàtics, clíniques, restauració, etc.
  • Descomptes en orles.
  • Segur escolar (opcional).
  • Descomptes Escola d’Estiu Municipal (alumnat fins als 14 anys).
  • Prioritat de places en totes les activitats, tallers, xarrades, ponències, formacions, etc. que organitza l’AMPA i la FAMPA de Benidorm.

A més d’estos beneficis i gràcies a la quota de família associada, l’AMPA va col·laborar el curs passat en:

• Regal de samarreta per a l’alumnat associat.
  • Descompte d’un 50% als soci/as en les samarretes de les olimpíades.
  • Xocolatada el “Dia de les olimpíades”.
  • Gelats per a l’alumnat el “Dia de les Paelles”.
  • Fruita i aigua per a l’alumnat i el/as professors en la “Marxa Solidària”.
  • Col·laboració en la picaeta de les orles de quart de l’ESO i Batxiller.
  • Loteria de Nadal.

La quota d’associeu@ és de 15€ per família i es podrà fer efectiva durant el període de matriculació 24/25 o en l’oficina de l’AMPA aula 121 (edifici 1, primer pis, porta 2) tots els dimarts de 10 a 11:30h.

Secundària és una etapa de molts canvis per als #xiquet i #xiquet, i des de l’AMPA ens agradaria continuar col·laborant amb activitats i projectes que facen que la seua estada en l’institut estiga plena de bons moments. Asociate i ajuda’ns a continuar treballant.

Benvingut/as a l’IES Mediterrània.

Canales Informatius: Instagram, Canal de whatsapp, Facebook i Telegram AMPA IES MEDITERRÀNIA, un mail contactoampaiesmediterrania@gmail.com