INICI DE CURS ALUMNAT ESO-BATXILLER

L’alumnat s’incorporarà al centre el dia 9 de setembre en l’horari indicat a continuació.
Esperarà a la porta de l’edifici que es passe llista i anirà a l’aula amb el professorat tutor. Rebrà l’agenda i l’horari, i es lliuraran els llibres als integrants de xarxa. El professorat tutor tindrà la primera tutoria, finalitzant-se les sessions quan l’indique el professorat, excepte l’alumnat de 1r cicle que estarà al centre fins a les 12.
El dimarts se seguirà l’horari entregat amb normalitat.

Nota informativa:
Els problemes amb l’accés a WebFamília es comunicaran al professorat tutor el dia 9, indicant les dades (nom, cognoms, NIF/NIE, e-mail) del pare/mare/tutor(a).

INCORPORACIÓ AL CENTRE EL DILLUNS DIA 9:
9:00–12:00 – Alumnat de 1rESO
10:00–12:00 – Alumnat de 2nESO