Els pròxims dies 27, 28 i 29 d’abril de 2026 el centre tornarà a fer una immersió lingüística combinada amb esport d’aventura al cor de la Vall de Cofrents al Campus Moragete.
L’experiència del curs passat va ser tot un èxit i aquest curs esperem tornar amb més alumnat i gaudir del mateix èxit de participació i satisfacció.
L’experiència està oberta a tot l’alumnat de l’ESO i amb un número limitat de 45 places.
A què esperes per a informar-te i apuntar-te? Aprén anglés mentre et diverteixes!
El passat 26 de setembre, el nostre centre es va sumar a la conscienciació de la Setmana Europea de la Mobilitat 🚘🚫🏍
Durant tot el matí es van realitzar diferents activitats tant en l’espai de l’aparcament de l’entrada com en la plaça.
Vam passar una jornada sense cotxes molt especial ☺️👏🏼 i de màxima conscienciació.
Dilluns 8 de setembre a les 17:30 tindrà lloc la reunió d’inici de curs per als familiars de l’alumnat nouvingut de 1r d’ESO.
Des del Servici de Confiança Digital de la Conselleria d’Hisenda i Economia, volem fer extensiva la campanya de conscienciació que ha llançat el Centre de Ciberseguretat de la Comunitat Valenciana (CSIRT-CV).
La campaña ‘El síndrome del shareting: compartixes o exposes?’ ha estat dissenyada per CSIRT-CV, centre dependent de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC). Consisteix en la publicació de consells i recomanacions tant al portal especialitzat en conscienciació (on trobem la campanya completa), com als perfils del centre en xarxes socials (X i Facebook), buscant els hashtags: #SharentingResponsable #ComparteConResponsabilidad #ShareWithCare #ProtegeSuVidaDigital.
El seu objectiu és conscienciar respecte a la protecció de la identitat digital dels menors, posant l’accent en la responsabilitat dels pares, mares y tutors dels menors a fer un ús responsable del contingut que compartixen en Internet i altres plataformes, així com reflexionar sobre la identitat digital dels seus fills i la importància de protegir-la.
Us animem a fer un Sharenting responsable: a reflexionar abans de publicar imatges sobre els vostres menors i a ensenyar-vos a protegir la seua identitat digital a través dels nostres consells.
Des d’Escoles Solidàries volen agrair-nos la nostra participació en el projecte XarCES d’execució durant els anys 2024-2025. Ens dine que ha sigut un plaer compartir esta experiència amb nosaltres i veure com l’alumnat i el professorat han contribuït de forma tan activa i entusiasta.
Com a record d’esta aventura col·lectiva, us compartim el vídeo resum del projecte, que recull alguns dels moments i reflexions més destacades.
Ha sigut un proyecte molt eficiente on s’ha treballat per la construcció d’una educació més crítica, transformadora i compromesa amb els drets humans i la ciutadania global.
Esperem que us agrade!
El pròxim dimecres 11 de juny a les 18:30 hores tindrà lloc el taller digital impartit per Mercè Botella, psicòloga social i autora de la “Guia per a famílies cruels i malvades. O com acompanyar als fills i filles en la incorporació del primer mòbil”, de la mà de Cafè i Mitjà social, el programa de prevenció en l’ús de pantalles de CIPAIS, on explorarem com aconseguir una incorporació del mòbil progressiva i acompanyada des de la infància o preadolescència fins als 16 anys.
En el taller, dirigit als adults del nucli familiar, aprofundirem en algunes de les estratègies i eines presents en la guia, com el “pacte d’ús”, un acord entre adults i menors respecte a l’ús del mòbil. Tot això amb l’objectiu de crear un entorn digital més saludable, constructiu i pedagògic en les nostres llars.
És online i es pot accedir mitjançant aquesta web per a aconseguir les entrades a la xerrada:
«Campus d’Aprofundiment Científic per a estudiants d’Educació Secundària Obligatòria» a Sòria, durant el mes de juliol, dirigit a l’alumnat que es trobi cursant quart curs d’Educació Secundària Obligatòria en centres docents espanyols sostinguts amb fons públics.
Constitueix l’objecte d’aquest Campus afavorir el desenvolupament de l’interès científic per part dels estudiants, així com fomentar l’esforç individual i la motivació de l’alumnat, al mateix temps que s’integra en un àmbit en el qual preval la convivència i l’intercanvi d’experiències culturals i educatives entre estudiants procedents de les diferents Comunitats Autònomes.
- 1
- 2
- 3
- …
- 14
- Entrades següents »
