Alumnat majoritàriament de 2n de batxillerat de la branca sanitària van participar a les primeres jornades pràctiques de Ciència, Joventut i Fertilitat d’Institut Bernabeu.

El 16 de febrer passat per la vesprada, els nostres estudiants majoritàriament de 2n de batxillerat, acompanyats per Herminia Pastor Pina, van poder veure com s'investiga i quina ciència hi ha darrere d'una clínica de medicina reproductiva. D'aquesta manera, han tingut l'oportunitat de recórrer les instal·lacions i els laboratoris principals, així com conèixer les tècniques genètiques darrere de la fecundació in vitro. Va ser a més una jornada en què va destacar la càlida acollida dels científics i doctors de l'Institut Bernabeu a un alumnat que va sacrificar les activitats normals de la vesprada per fer l'activitat. Sens dubte, va ser una oportunitat que van saber aprofitar.

A continuació podeu veure unes fotos cortesia d'Institut Bernabeu