L’alumnat de ciències de 1r de Batxillerat visita laboratoris de l’EPS pel Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Durant el 15 de febrer l'alumnat de 1r de Batxillerat ha visitat diversos laboratoris de l'EPS al campus de la Universitat d'Alacant. Han estat acompanyats per les professores Elena Marco Anguiano i Herminia Pastor Pina d'Informàtica i Pedro Martínez Ortiz de Matemáticas. Durant la visita, han gaudit de la Física en un laboratori de l'EPS on el professor Santiago Heredia ha fet despertar l'interès per la Física. També han visitat l'aula de pràctiques de construcció on Lola Andújar ha informat els nostres estudiants de les sortides de les enginyeries d'arquitectura i arquitectura tècnica. I, finalment, han visitat el CTQ on Nacho Aracil ha incidit en la diferència entre la ciència i l'enginyeria i la necessitat de totes dues.

Finalment, han assistit a la taula rodona amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència presidida per Amparo Navarro, Rectora de la Universitat d'Alacant i on els ponents han relatat als presents les seves vivències. Cal destacar l'ànim que la degana de la Facultat de Ciències, Magdalena García Irles, ha volgut transmetre a tot el nostre alumnat.