MATRÍCULA D’FP SEMIPRESENCIAL

Després de la publicació dels llistats definitius d’admissió s’ha de formalitzar la matrícula sinó es perdrà la plaça obtinguda.

Si esteu en llista d’espera podeu usar el formulari de LLISTA D’ESPERA que estarà obert des del 24 de juliol fins al 3 d’agost. Tota eixa informació es recuperarà i es farà tota el possible per a fer l’assignació sempre que queden vacants en cadascun dels mòduls.

MANERA DE FER LA MATRÍCULA:

1. FORMALITZAR MATRÍCULA: Del 24 al 29 de juliol de 2024. No fa falta vindre al centre. Emplenar la matricula directament en la plataforma Adminova. Podràs seleccionar les assignatures de les quals vols matricular-te.

Documents que cal adjuntar en la matrícula telemàtica, en els apartats on es poden pujar 6 arxius extra. També s’han de pujar en el corresponent apartat la justificació que toc, DNI, acreditació de treballador, etc, sempre que no s’haja entregat ja en el centre.

1. Acords de funcionament del centre firmat. Polsa #ací per a descarregar document, firmar-ho i després adjuntar a la matrícula.
2. Consentiment o no d’imatges. Polsa #ací per a descarregar document, emplenar i adjuntar a la matrícula.
3. Requisit acadèmic o estudis d’accés al cicle que et vols matricular si no l’has entregat en el centre ja i eres alumne nou en el centre.
4. Sol·licitud d’alta en la Web Família. Polsa #ací per a descarregar document, emplenar i adjuntar a la matrícula.
5. Justificant d’ingrés del segur escolar. Pujar el justificant de la transferència. Polsa #ací per a veure detall.

NOTA SOBRE LA DOCUMENTACIÓ: Si no has pogut pujar la documentació a la matrícula telemàtica, que seria l’ideal per a no col·lapsar l’email, pots enviar els documents a l’email 03012736.secretaria@edu.gva.es amb l’Assumpte: DOC MAT És important que pareu atenció a dos coses:

1. No esperes resposta immediata, aniré processant tot durant setembre.
  2. Indica l’assumpte que t’he dit DOC MAT, perquè crearé una regla en el correu perquè es vagen tots els emails a la mateixa carpeta i no em saturen la resta de correus que rebo.

2. Emplenar Formulari sol·licitar matrícula en mòduls en llista d’espera, sol alumnes que han participat en l’admissió (actiu des del 24 de juliol fins al 3 d’agost). Emplena este formulari tant si vols ampliar el nombre d’assignatures de la teua matrícula perquè estan en llista d’espera, com si no t’han concedit cap i vols sol·licitar. Polsa #ací per a accedir al formulari.

* Aquell alumnat que no ha participat en l’admissió i està per tant fora del sistema Adminova, ha d’esperar a setembre que es publicaran instruccions per a saber com aplicar a una vacant.