Premis Ciutadania Vila de L’Eliana

Com tots els anys, i malgrat la situació de pandèmia, l’Ajuntament de L’Eliana entregarà, diumenge que ve 6 de desembre, els premis Ciutadania Vila de L’Eliana,que reconeixen l’impacte positiu que sobre la convivència, ha tingut l’esforç i dedicació de les persones i col·lectius premiats.

Entre aquests, es troben les alumnes de l’IES (ja ex-alumnes) Naroa Serrano i Andrea Mendoza, que reben la distinció en haver aconseguit el millor expedient acadèmic durant el curs 2019-2020. El seu esforç, constància i dedicació són un exemple per a totes i tots els estudiants de L’Eliana, i especialment, per als qui durant aquest curs es troben en 2n de batxillerat. Estem convençuts que el seu pas pel IES L’Eliana no ha sigut més que el començament d’una brillant trajectòria i, des d’ací, volem sumar-nos al reconeixement que aquests premis els ofereix. Nostra més sincera enhorabona a elles i a les seues famílies.