PROVES D’ACCÉS A la UNIVERSITAT 2020

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA PRUEBAS DE ACCESO A LA UNIVERSIDAD 2020

Es recorda a l'alumnat que es presenta a la convocatòria extraordinària de les proves d'accés a la universitat (PAU) que les proves de la convocatòria extraordinària es realitzaran en aules de la Universitat de València.

A l'alumnat de l'I.E.S L'Eliana, adscrit al tribunal 40 (13-14) de les PAU 2020, realitzarà les proves a l'aula AF-13 situada en la planta 1 de l'aulari de la Facultat de Farmàcia (Campus de Burjassot).

Recomanem que acudisquen a la porta assignada (porta esquerra de l'aula) a les 8.30 del dia 8 de setembre i guarden les mesures de seguretat establides.

Els alumnes entraren directament a l'aula i es passarà llista una vegada estiguen dins situats en el lloc que se'ls indique (aquest lloc serà sempre el mateix per a totes les assignatures comunes).
Han d'entrar només amb el DNI, material d'escriptura i una botella d'aigua. Sense motxilles, anotacions i telèfons mòbils.

Allí se'ls proporcionaren les etiquetes d'identificació perquè peguen en els exàmens que realitzen.
Per seguretat, a l'eixida de cada examen es recomana que no romanguen en els corredors i isquen al carrer per on se'ls indique fins que hagen de tornar a l'aula per al següent examen.

Els alumnes amb adaptacions (més temps concedit o mesures especials) hauran d'acudir a l'aula AI-12, situada en la planta baixa de l'aulari Interfacultativo de Farmàcia.

Recomanem que aquells alumnes que tinguen símptomes compatibles amb el Covid s'abstinguen d'acudir a les proves per motius de seguretat sanitària.