Reunions informatives per a l’alumnat de sisé de primària

Tots els cursos, una representació de l'IES formada per professorat, departament d'orientació i alumnat de 2ºESO, visita els CEIP adscrits. per a xarrar amb l'alumnat de sisé de primària, exposar-los el funcionament bàsic del centre i, sobretot, comptar l'expeiriencia pròpia del pas de primària a secundària,

La impossibilitat de realitzar l'activitat aquest curs, nos ha portat a realitzar videoconferències amb aquests grups i a preparar alguns vídeos amb els quals presentar el funcionament de l'IES.

No sent el format ideal per a aquesta activitat, ha permés a l'alumnat conéixer no sols el funcionament del centre, sinó escoltar de primera mà, experiències que els serviran per a una millor adaptació a l'IES.

Des d'ací volem agrair a tots els CEIP la seua col·laboració i a l'alumnat de l'IES que ha participat, reconéixer-los la gran faena realitzada.

Moltes gràcies!