Agraïments projecte NÍGER

LOGO PROYECTO NIGER

La nostra acció de solidaritat que consistia en la difusió de calendaris ha permés als establiments participants de recaptar 13.400 euros de donacions. (3147 euros a València i 800 euros des del nostre institut IES l'Eliana que és una xifra molt satisfactòria ja que només són 20 els alumnes que participen en classe en el Projecte i els encarregats de recaptar els donatius).
Volem agrair sincerament a tots els actors d'aquesta acció, donants, alumnes, pares, professors i administració que han permés el seu bon desenvolupament. Gràcies a ells, gràcies a vosaltres, els 1500 alumnes dels huit pobles de Níger participants rebran el material escolar necessari per a l'any pròxim. Els diners recaptats permetrà també el seguiment de les diverses accions gestionades per l'associació (microcrèdits per a les mares d'alumnes, manteniment dels vergeles, lluita contra l'abandó escolar precoç, suport pedagògic per als professors...).

El departament de francés i els alumnes de 1r de batxillerat de l'IES L'Eliana.