Antics Alumnes

Des del centre pensem que la relació amb l’institut no ha d’acabar simplement amb el final dels vostres estudis. Creiem que és important mantenir el contacte, establir un lligam entre el teixit empresarial del nostre entorn i el nostre antic alumnat. Al mateix temps, per a nosaltres és fonamental que pugueu col·laborar amb els vostres antics companys/es, comptem amb la vostra experiència, i considerem molt important que pugueu explicar-la i compartir-ta amb les noves generacions d'alumnes. Ells, com vosaltres aleshores, ara es troben davant de moltes qüestions i moltes expectatives acadèmiques i laborals, que determinaran el seu futur.

Si vols formar part del col·lectiu d’antics alumnes, posa't en contacte amb el centre.

blog International Team
Redes sociales internacionalización
Twitter International Team Facebook International Team Instagram International Team