Garanteix la participació de tots els sectors de la comunitat educativa en el funcionament del centre. Entre les seues principals funcions destaquem la proposició de directrius per a l’elaboració del projecte educatiu, projecte de gestió, normes d’organització i funcionament, PGA… Dins del Consell Escolar els seus membres es distribueixen en quatre comissions:

• Comissió de Gestió Econòmica: participa activament en la proposta de projecte de gestió i pressupost.
  • Comissió d’Activitats Extraescolars i Complementàries: s’encarrega principalment de gestionar qualsevol activitat educativa paral·lela a les classes ordinàries.
  • Comissió d’Inclusió, Igualtat i Convivència: des d’ella es creen iniciatives encaminades a la inclusió i igualtat, prestant especial atenció als casos de discriminació i a la resolució de conflictes.
  • Comissió Pedagògica: és l’encarregada de promoure la formació integral i consolidació d’aprenentatges formals i no formals.