Institut d’Educació Secundària La Moreria – 46016361 – Mislata

L’IES La Moreria és l’institut de Mislata amb més anys a la seua esquena. Es va obrir en 1981 i actualment acull Secundària, Batxillerat (en les seues cuatre modalitats: Científic, Humanitats i Ciències Socials, Artístic i General), així com Formació Professional Bàsica d’Agrojardinería i Composicions Florals i una Unitat Específica de Comunicació i Llenguatge (CiL) per a atendre l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista i trastorn específic del llenguatge. Així mateix comptem amb:

• PDC (Programa de Diversificació Curricular – 3r ESO i 4t ESO): dirigit a alumnat amb problemes d’aprenentatge no atribuïbles a la falta d’estudi o d’esforç.

Sempre hem procurat donar un servei educatiu de qualitat basat en la igualtat d’oportunitats i en principis d’equitat, que satisfaça tant a l’alumnat i les seues famílies com a l’entorn social, contribuint així a la formació integral de les persones per a desenvolupar la seua autonomia i creativitat. La família de la Moreria la formen actualment 600 estudiants, 75 docents, 3 conserges, 5 persones de neteja, 2 administratives i una educadora social de l’Ajuntament de Mislata… Una xicoteta família ben avinguda.

Entre els nostres objectius es troben: ser un referent acadèmic i professional en la zona; propiciar una educació inclusiva on l’alumnat se senta protagonista; integrar en el funcionament quotidià del centre la cultura de la millora contínua, impulsant la satisfacció del personal del centre, basada en un clima adequat de treball i en la formació permanent; comprometre a la comunitat educativa en la gestió de l’activitat sociocultural del centre; potenciar unes condicions de convivència que favorisquen l’ensenyament i l’aprenentatge, així com el treball en equip. Per a això tenim comissions que realitzen una gran labor com les de Cultura, Biblioteca, Verda, Igualdat, Convivència… que, entre altres labors, porten avant projectes com els patis inclusius, el foment de la lectura, la digitalització de la biblioteca, la conscienciació del medi ambient, la igualtat de les persones i un llarg etcètera.