AMPA – ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES

L’AMPA és una associació sense ànim de lucre, formada pels pares i les mares de l’alumnat de l’IES La Moreria, que juntament amb el personal del centre i altres òrgans com el Consell Escolar treballem per un millor funcionament de l’institut. Al llarg d’aquests anys, sempre pensant en el benestar dels nostres fills i les nostres filles, hem actuat com a canal de comunicació i col·laboració entre les famílies i el professorat i hem realitzat activitats de molt diversa índole com, per exemple, esmorzars, esdeveniments solidaris o la Graduació, que contribueixen al desenvolupament de les diferents habilitats dels nostres fills i les nostres filles i a la convivència entre els membres de la comunitat educativa.

Així mateix, l’AMPA s’encarrega de proporcionar als seus socis i sòcies:

• Agenda escolar
  • Fundes per a una millor conservació dels llibres en la Xarxa Llibres.
  • Orla de 4ESO, FPB2 i 2BATX