INSTI DATES ha tornat!

Per fi enguany hem pogut reprendre un dels esdeveniments més anhelats en l’IES La Mola, nostre INSTI DATES! amb el qual celebrem ja la nostra 4a edició.
Amb motiu d’una de les festivitats més importants a nivell comercial com és Sant Valentí, l’alumnat del Cicle de Comerç i Màrqueting es posa a treballar molt dur, però amb molt d’entusiasme, perquè aquest dia siga un dia assenyalat en el nostre centre.
Amb aquesta activitat el nostre alumnat aprén i experimenta en primera persona la importància de com organitzar un esdeveniment, per al qual es té en compte: el disseny del decorat, on enguany vam tindre com a fil conductor el material reciclat i així destacar la nostra col·laboració amb la Comissió de Medi ambient de l’Institut, la promoció de l’esdeveniment, el desenvolupament d’aquest, la convocatòria de premsa (comptem amb la col·laboració de Tele Novelda), muntatge, desmuntatge, repercussió mediàtica i avaluació. A més, comptem amb la col·laboració del Cicle de Jardineria per a l’ambientació i decoració, de manera que tot es converteix en un projecte multidisciplinari.
I després d’aquest laboriós treball, gaudim de dues jornades de celebració d’insti Dates en la que van poder participar quasi tots els grups del centre, fomentant la convivència entre l’alumnat i podent passar un ratito divertit entorn de l’amor. A més, un any més, comptem amb la presència dels nostres/as amics/as de CAPAÇ que ens van visitar i amb els qui gaudim enormement.

NOTA INFORMATIVA AMPA

La setmana passada i amb motiu de la celebració del dia de Sant Valentí, es va celebrar en l’institut la 4a Edició de l’INSTI DATES.Prenent com a referència el programa televisiu, alumnat del Cicle de Comerç i Màrqueting, ha ambientat el pati de l’institut. La resta d’alumnat, per grups han anat passant per aquest particular restaurant, on han pogut gaudir d’una estona divertida.Sens dubte un treball molt ben realitzat.

La nostra enhorabona a l’alumnat i professorat del Cicle!

Enllaç a la notícia en Facebook Tele Novelda