ACTE DE COMIAT A L’ALUMNAT DE 2N BATXILLERAT I CICLES.

El passat divendres realitzarem l’acte de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat i cicles a la Casa de la Cultura d’Onil. Donat l’aforament restringit per motius de COVID19, només pogueren assitir els alumnes i el professorat, més de 100 persones. Afortunadament, comptarem amb BenjaFernandez per poder fer arribar a les famílies tota l’emotivitat de l’acte. Us deixe’m l’enllaç.

-o-

El pasado viernes realizamos el acto de despedida del alumnado de 2º de bachillerato y ciclos en la casa de la cultura de Onil. Dado el aforo restringido por motivos de COVID19, sólo pudieron asistir los alumnos y el profesorado, más de 100 persona. Afortunadamente, contamos con BenjaFernandez para poder hacer llegar a las familias el emotivo acto. Os dejamos el enlace.