Halloween al Joan Fuster

El divendres 28 vam celebrar la festa de Halloween. Han participat activament els departaments d’anglès, dibuix, música i valencià. Un grapat d’activitats, que una vegada més ens demostren que junts omplim de “color” al Joan Fuster.

Aquest any, els departaments de valencià i dibuix, han posat en valor, els nostres monstres valencians. Butoni, Quarantamaula, Tombatossals, Dragolina, l’home del sac… Han ocupat espais al Joan Fuster. L’alumnat ha participat activament en el concurs de dibuix “Els nostres monstres valencians” patrocinat per l’AMPA.

L’alumnat de d’1 i 2 ESO del departament d’anglès han realitzat manualitats, que han quedat exposades al rebedor de l’institut.

Destacar la participació de l’alumnat de l’optativa d’arts escèniques, coordinats pel professorat de música i que han representat el micro-relat de terror “el ultimo viaje”. L’alumnat de teatre de 3 ESO, han” organitzat la Gimcana del terror, amb molta acceptació. Per últim, el taller de maquillatge Halloween impartit per la maquilladora professional, Pili Guerrero, ha explicat de manera pràctica diverses tècniques de maquillatge. I la nota sempre divertida, hem tret al nostre “Pepito”, l’esquelet del laboratori de biologia, i ha format part important del nostre foto-call. Gràcies a tot el professorat i alumnat per fer possible aquesta festa.