Una setmana Erasmus plena d’experiències

La nostra setmana Erasmus ha arribat a la seua fi. El nostre alumnat ja s’ha acomiadat dels seus companys Erasmus i el professorat també ha tornat als seus centres, Dins d’aquesta setmana han pogut viure moltíssimes expriències junts, visitant llocs molt emblemàtics de València, Dènia i Gandia. També han assistit a molts actes organitzats per l’IES Joan Fuster com el plantar un arbre Erasmus, cuinar i degustar diferents paelles i conferències sobre el canvi climàtic realitzades a la Universitat Politècnica de València.

Com a acte final del projecte, l’alumnat de tots els països va realitzar una obra de teatre al teatre de la casa de cultura de Bellreguard.

Al centre hem intentat immortalitzar tots aquests moments viscuts per l’alumnat amb un mural amb imatges de cada moment: