EXPOSICIÓ MAQUETES I TEIXITS CEL·LULARS

L’alumnat de 1r, 3r ESO i 1r Batx. que cursa les matèries de Biologia i Geologia i Biologia Humana, respectivament, van realitzar una activitat: l’elaboració i exposició de maquetes i teixits cel·lulars, que té com a finalitat aconseguir els següents objectius:

1. Construir una maqueta d’una cèl·lula procariota, eucariota animal o vegetal amb materials disponibles a casa.

2. Conéixer les característiques dels tipus de cèl·lules, la seua morfologia i els seus orgànuls.

3. Representar els teixits cel·lulars de l’ésser humà.

4. Aprofundir en les característiques més representatives de cada tipus de teixit així com les funcions que realitzen.

5. Aplicar els sabers bàsics treballats en classe.

6. Treballar la creativitat, l’enginy i aplicar el treball cooperatiu.

Posteriorment, el Departament de Biologia va exposar a la Biblioteca de l’IES totes les maquetes i teixits cel·lulars realitzats, per a procedir a la seua votació pel nostre alumnat de 2n Batx. Científic.