Jornades #JEspiBase20 Col·laborar per a Ensenyar

Hui, 25 de gener de 2020, presentem el nostre projecte "ODS. Aules compromeses amb la sostenibilitat " en les Jornades “#JEspiBase20 Col·laborar per a Ensenyar” que es celebra a Madrid.

La Jornada té com a objectiu donar visibilitat als treballs col·laboratius intercentres del professorat i posar en valor aquest treball impulsant la realització d'aquesta mena de projectes.

El projecte va ser presentat pel nostre company Manuel Jesús Fernández i la proposta va ser seleccionada. El programa de la Jornada es pot veure en aquest enllaç. En concret la presentació del projecte desenvolupat durant aquest curs en l'IES Ifach i altres centres d'Espanya serà presentada per Manuel Jesús Fernández a les 11.50, mitjançant aquesta infografia que recull els inicis del projecte, els seus objectius i resultats. El proyecte que estem desenvolupant diversos docents en tot el país i que, en concret Manuel Jesús Fernández i jo, ens hem compromés a convertir en un recurs educatiu obert (REA), té com a objectiu portar el concepte i la consciència de la sostenibilitat a les aules.

Al no poder assistir el nostre centre a les Jornades hem creat un vídeo perquè el nostre alumnat alumnat de geografia de 3r ESO B opine sobre el projecte.

Per a aquest curs, la nostra intenció és mantindre aquesta col·laboració que ens ha permés crear una xarxa d'aprenentatge en la qual participem nosaltres com a docents i especialment les nostres alumnes i alumnes com a elements actius del seu aprenentatge.

Col·laborar, buscar socis, utilitzar i adaptar el #projecteODS. Ens agradaria animar a tots els docents a seguir aquest camí de col·laboració i treball en Xarxa.