L´IES Ifac, un dels 30 centres de la Comunitat EDIA

Al nostre centre trobem docents que aprenen en xarxa i alumnes que aprenen fent. Som un dels més de 30 centres d´Espanya que aplicaran #REA del #ProyectoEDIA en el present curs escolar. Vols unir-te a la xarxa?

El Projecte EDIA de Cedec promou la transformació metodològica i digital de les aules amb la creació, aplicació i difusió de materials educatius oberts de qualitat, realitzats per docents per a docents.

En aquest enllaç es pot accedir a l´article “Projecte EDIA: Més de 30 centres aprenen fent, aprenen col·laborant”.

L’IES Ifac de Calp forma part de la xarxa de centres educatius del #ProyectoEDIA i cada curs se sumen més docents i alumnes. Val la pena l’esforç!!!

Els grups que durant aquest curs escolar estan aplicant a les aules del nostre centre projectes EDIA són:

1. L’alumnat de primer de batxillerat d’història del món contemporani que apliquen projectes amb gran repercussió i trajectòria entre el professorat com “Som la revolució” centrat en l’era de les revolucions liberals; “La guerra que va canviar el món” en la Primera Guerra Mundial; “La guerra una vegada i una altra” sobre el període d’entreguerres i la Segona Guerra Mundial; i “El món és un tauler” per a la Guerra Freda.
  2. L’alumnat de 3rPmar i de 1ºFPB administratiu que apliquen el REA de l’Àmbit sociolingüístic “Com seria el teu món ideal?“, que se centra en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU en connexió amb el currículum educatiu.

El nostre alumnat és guiat en el procés per Geles Fernández, Josep Fornés, Javi Ferri, Jordi Durá, Carla Delgado, Almudena Moya, María Desamparados Morell i Antonio Gozálvez, docents que evidencien el seu compromís amb la transformació metodològica i digital de les aules.