Science Fair

L’alumnat de 4ESO ha realitzat una Fira de Ciències en anglés. Aquesta experiència ha proporcionat al nostre alumnat l’oportunitat de compartir els seus coneixements i interactuar amb els seus companys de classe sobre temes d’interès. Amb aquest projecte, els i les estudiants no només s’han submergit en temes apassionants dins del camp de les Ciències o les Ciències Socials, sinó que sobretot també han millorat les seves habilitats orals en anglès.

A través de la investigació, la planificació i la presentació, han desenvolupat competències clau com la recerca, la comunicació i el treball en equip. Aquesta activitat ha estat una excel·lent manera de fomentar la curiositat i l’aprenentatge continu entre l’alumnat impulsant-los a seguir explorant i descobrint el món que els envolta.

Aquest tipus d’experiències reflecteixen el compromís de l’IES El Torrelló amb l’aprenentatge actiu i significatiu.