Visita Centre de Dia

L’alumnat de quart de la ESO D ha realitzat una visita al Centre de Dia d’Onda per a entrevistar els nostres majors. Ha sigut una experiència molt enriquidora tant per a l’alumnat com per als usuaris del centre, que ha contribuït, entre altres coses, a fomentar el respecte cap als nostres majors.

Aquest activitat l’ha organitzat el Departament de Geografia i Història i el seu objectiu consistia a recaptar informació sobre la vida durant el Franquisme i la Transició a la Democràcia. I que millor manera de conéixer com es vivia en aquella època que entrevistar els seus protagonistes?

Però amb aquesta activitat intergeneracional no s’ha pretés solament conéixer el nostre passat pròxim de primera mà sinó també fomentar la transmissió de valors i crear un ambient adequat on totes dues generacions han pogut aprendre i ensenyar.

Esperem que molt prompte puguem tornar a repetir l’experiència!