Cinema en francés

L’alumnat de francés de l’institut va poder gaudir d’una sessió de cinema en francés a La Cassola. L’alumnat va veure la pel·lícula de “La Famille Bélier” amb l’objectiu de visualitzar realitats diferents de la seua individual i sensibilitzar sobre qualsevol conflicte social o interpersonal, alhora que aprenen francés.

Dins de la família Bélier, tothom és sord, excepte la jove Paula, de setze anys. Ella és una intèrpret indispensable perquè els seus pares desenvolupen la seua vida de manera normal, incloent-hi les labors dins de la granja familiar. Sempre ha sigut el vincle entre els seus i el món exterior, però Paula té una veu excepcional que podria convertir-la en una gran cantant, però Paula té un rol importantíssim en la família i hauran de ser capaces d’arribar a un acord, filla i família.