Dia de l’Esport: 26 de març

El 26 de març l’IES El Torrelló es va unir a la celebració del Dia de l’Esport. Es tracta d’una iniciativa dirigida als centres educatius de primària i secundària que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat. Per això, convida a la celebració d’una jornada esportiva organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

Després d’arribar a prop de 1.000 centres educatius en l’edició de 2023, la nova edició del Dia de l’Esport es va celebrar el 26 de març de 2024 i la temàtica va girar entorn dels Jocs Olímpics i Paralímpics. A l’IES El Torrelló vam passar una jornada d’allò més divertida i activa amb la celebració de partits de bàsquet alumnat vs. professorat que van tindre una gran participació.