Falla

El dia 12 de març es va plantar la falla de l’IES El Torrelló. Dissenyada per l’alumnat i professorat de l’aula UEECO i elaborada amb la col·laboració de tot el centre durant les hores d’inclusió invertida, ha estat realitzada amb materials reciclats i el seu tema principal era la nova forma d’avaluació que presenta la LOMLOE. També cal destacar la participació dels departaments de Tecnologia i Plàstica amb la seua ajuda per a la plasmar les idees claus.

El divendres 15 de març tot l’alumnat i professorat va poder presenciar la tradicional ‘cremà’ amb el ninot indultat que es va lliurar del foc.

A més, vam tindre l’oportunitat d’explicar el procés de creació al programa de ràdio El Rall, d’À Punt Mèdia. Podeu fer clic ací per escoltar-lo.