Nadal a l’assignatura de Religió

Uns dies abans de les vacances de Nadal els alumnes de religió hem dut a terme diverses activitats extraescolars que ens han ajudat a comprendre i viure el Temps de NADAL.

Els alumnes de 3 i 4 ESO van visitar el Centre de Dia d’Onda. Els majors ens esperaven amb molta il·lusió. Duem a terme diverses activitats de convivència i també improvisem algunes nadales que cantem junts.
Si els majors estaven contents i emocionats també els alumnes estaven feliços, molt col·laboradors i es van quedar amb ganes de més.
També vam tenir l’oportunitat de visitar dos magnífics pessebres a Onda, el de Tv Onda i també el de Miguel i Loli.

Els alumnes d’1 i 2 ESO van visitar el pessebre de la Parròquia de Verge del Carme. Les diferents escenes del pessebre, els detalls, el treball minuciós, … són elements que ens endinsen en el Misteri de la Nativitat, en l’origen i veritable sentit de Nadal.

Us deixem ací algunes fotos de les eixides.