Campionat d’Espanya d’Escacs Sub-18

Estimada família educativa!

He tingut la sort d’acompanyar este passat cap de setmana (del 26 al 28 d’Abril),a quatre dels nostres alumnes al Campionat d’Espanya d’Escacs Sub-18, que s’ha celebrat enguany a Guardamar del Segura. Estos alumnes somie Gustaw Marchán, Fabiano Espinoza, Samuel Peris i Nicolás Montero, que han posat totes les seues ganes i il·lusió en este projecte esportiu.

Ha sigut molt emocionant veure’ls tan concentrats en cadascuna de les sis rondes que han jugat els quatre alhora. La seua presència en el campionat només puc qualificar-la de positiva pues han compartit habitació con altres xavals de la Rioja, s’han compromés a ser puntuals en les rondes, han respectat als seus rivals, han sabut reposar-se ràpidament davant partides perdudes inesperadament, també han sabut guanyar i en definitiva s’han responsabilitzat i crescut gràcies al deporte.

També han deixat el número del Ies El Clot en un lloc intermedi, que està molt bé per a ser el seu primer campionat. En definitiva, tot un aprenentatge de valores.

Esperem que siga el seu primer campionat de molts altres i que esta experiència servisca per a generar més unió, vincular a més persones als escacs i que reben moltes més ajudes de tota mena.

Hueso compartisc l’enllaç del vídeo que he preparat con tot mi afecte per a compartir la nostra experiència.

Atentament, Paula Muñoz