BESCANVI DE LLIBRES: 25 d’abril de 2023

Des de l'ies El Clot els recordem que l'alumnat pot participar en el bescanvi de llibres que estem organitzant pel dia del llibre. Es realitzarà el dimarts 25 d'abril en l'hora del pati. Durant els dies previs l'alumnat que desitge participar ha de portar els llibres que vol intercanviar per cadascun dels quals se'ls entregarà un val que podrà usar el dia 25. Alumnat de Batxillerat s'encarrega de rebre els llibres i inventariar-los. Comptarem amb llibres que són lectures obligatòries de classe, així com una bona quantitat d'obres donades per docents i per veïns i veïnes del barri que estan deixant llibres en el centre de salut Just Ramírez. No deixen passar aquesta oportunitat perquè l'alumnat s'aprope a la lectura.