TROBADES D'ESCOLA VALENCIANA

BURJASSOT 2024

ÈXIT DE PARTICIPACIÓ!!!

El nostre centre ha participat en les Trobades d'Escoles en Valencià, que enguany s'han celebrat a Burjassot. Amb el lema «fem poble, parlem valencià», s'ha volgut recordar la importància de protegir la nostra llengua i de fomentar el seu ús. La jornada ha començat amb una cercavila on han participat molts alumnes i professors de l'IES Comarcal. Després, s'ha realitzat un taller amb l'objectiu de recordar els versos del poeta Vicent Andrés Estellés, ja que també celebrem el centenari del seu naixement. Des de l'equip directiu i el departament de valencià volem mostrar el nostre agraïment per la col·laboració i la implicació del nostre alumnat en les activitats que s'han dut a terme, perquè com ens va ensenyar Estellés «allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble» i hem demostrat, fer poble, fer escola i formar un gran equip.