PAU 2024

Informació sobre les Proves d'Accés a la Universitat del curs 2024

• Alumnat matriculat en 2n de Batxillerat que siga proposat per a l'obtenció del Títol de Batxillerat.
  • Alumnat amb 2n de Batxillerat aprovat en cursos anteriors que vulga repetir la prova per a millorar la nota.
    En aquest cas podrà optar per a:

• repetir la prova completa,
    • repetir solament la fase obligatòria, o
    • repetir solament la fase voluntària.
ALUMNAT NO MATRICULAT EN EL CENTRE DURANT EL CURS 23-24

L'alumnat que haja realitzat els seus estudis de Batxillerat en l'IES Comarcal i no es trobe matriculat durant el curs 2023-2024 podrà presentar la documentació en el centre (dies del 20 al 24 de maig), o remetre un correu electrònic amb la documentació escanejada a la següent adreça

46022865.secretaria@edu.gva.es

Si no pot escanejar els documents, és convenient que els arxius de fotos (*.jpg) es transformen en arxius en format .pdf (existeixen diverses aplicacions en Internet i aplicacions mòbils que realitzen la conversió).