CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS

Normativa: capítols I i II del títol II i capítols V, VI i VII del títol III de l'ORDRE 19/2023, de 29 de juny.

Dirigit a l'alumnat matriculat en el centre en ESO o Batxillerat que cursen simultàniament ensenyaments professionals de música, dansa o tenen la condició d'esportista d'alt nivell, d'alt rendiment o d'elit, o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d'elit.

Termini: Presentar documentació en la secretaria del centre abans del 31 d'octubre de 2023.

Procediment: Entregar en administració la documentació necessària en horari d'atenció a les famílies (el pot entregar l'alumnat a l'hora del pati).

Documents a entregar

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Per a alumnes de secundària que realitzen ensenyaments professionals de Música

Per a alumnes de secundària que realitzen ensenyaments professionals de Dansa

Per a alumnes de secundària amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit

Una altra documentació a entregar

BATXILLERAT

Per a alumnes de Batxillerat que realitzen ensenyaments professionals de Música

Per a alumnes de Batxillerat que realitzen ensenyaments professionals de Dansa

Per a alumnes de Batxillerat amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit

Una altra documentació a entregar

Les convalidacions i exempcions s'han de sol·licitar en cada curs acadèmic.

IMPORTANT

Fins que no es done resposta, no s'ha de considerar la matèria convalidada.