ADMISSIÓ CURS 2024-2025

Calendari d'admissió del curs 2024-2025

ESO

Presentació de sol·licituds Des del 4 de juny a les 9.00 hores fins al 10 de juny a les 23.59 hores
Baremació Des del 11 fins al 19 de juny
Duplicitats Des del 11 fins al 19 de juny
Requisit acadèmic Fins al 28 de juny
Resultat provisional El 11 de juliol
Reclamacions Des de la publicació del resultat provisional fins al 15 de juliol a les 23.59 hores
Resultat definitiu El 22 de juliol
Matrícula telemàtica Des del 22 fins al 25 de juliol
Matrícula presencial Des del 22 fins al 26 de juliol
Batxillerat

FP Grau Bàsic

FP Grau Bàsic
(2ª oportunitat)
PFQB

CFGM
CFGS

Baremació

Circumstància específica

Es puntuarà amb un punt en la baremació per a l'admissió del curs 2024-2025 si es complix amb almenys una de les següents circumstàncies específiques:

Condició de antiga alumna o alumne del propi interessat, d'algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d'acolliment o guardadora amb finalitats d'adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça.
Que s'haja sol·licitat el centre en primera opció.
Sol·licitud d'admissió conjunta i simultània de germans en el mateix centre.

L'alumnat de 6é de primària dels col·legis adscrits a l'institut (CEIP San Sebastián, CEIP El Barranquet, CEIP José Senent, CEIP Les Sitges i CEIP Cervantes) NO han de participar en el procés d'admissió, ja que disposen de plaça en l'IES Comarcal sense necessitat de sol·licitar-la, però han de confirmar plaça del 6 al 9 de maig.