PROJECTE: MÚSICA PER A TOTS/TOTES

El projecte Música per a Tots/Totes pretén ser un vehicle de participació de la comunitat educativa i reunir esforços per a aconseguir un objectiu comú: fer que la música siga un vehicle comunicador, integrador i formatiu.

La base d'aquest projecte és abordar la pràctica instrumental com un fet rellevant per als nostres alumnes de secundària. L'objectiu principal és que els alumnes actuen en un escenari interpretant les peces musicals assajades en classe.

La proposta és oferir concerts per a la divulgació de la música escolar amb una bona qualitat i per a diferents públics (el propi alumnat i els seus professors, els alumnes de sisé de primària que vindran al nostre institut el curs pròxim, els propis pares i mares…).

Amb aquest projecte d'innovació es pretén donar un impuls educatiu i social als nostres alumnes, en la comunitat educativa i en definitiva en el centre, gràcies a l'enfocament pràctic de l'assignatura.

La metodologia emprada està totalment basada en la pràctica col·lectiva de diferents tallers instrumentals i d'interpretació. D'aquesta manera, els alumnes podran pujar a un escenari a interpretar el seu repertori amb una certa soltesa i qualitat.