Accés a l’ESO

Accés a l’Educació Secundària Obligatòria de l’alumnat procedent de sistemes educatius estrangers

L’alumnat procedent de sistemes educatius estrangers que desitgen incorporar-se a qualsevol dels cursos (1r, 2n, 3r i 4t) que integren a Espanya l’Educació Secundària Obligatòria NO hauran de realitzar cap tràmit d’Homologació/ convalidació d’estudis i la seua escolarització es realitzarà atenent l’edat, les circumstàncies, els coneixements i el seu historial acadèmic.

Escolarització de l’alumnat atesa l’edat:

• L’any en què l’alumnat complisca 12 anys → Escolarització en primer curs de l’ESO.

• L’any en què l’alumnat complisca 13 anys → Escolarització en segon curs de l’ESO.

• L’any en què l’alumnat complisca 14 anys → Escolarització en tercer curs de l’ESO.

• L’any en què l’alumnat complisca 15 anys → Escolarització en quart curs de l’ESO.