50 Aniversari IES “Cid”

50è Aniversari de l’IES “Cid”.

A aquesta pàgina vos anirem informant de tots els actes del 50 aniversari de l’institut. Esperem que gaudiu de totes les activitats.

Cincuenta aniversario del “Cid”. 2018.

Tanto hoy como mañana el Centro estará promocionando su 50 aniversario y recogiendo firmas para la terminación del Salón de Actos, en la plaza de Patarix.
Para Noviembre está previsto una jornada lúdica, festiva y deportiva para empezar el 50 aniversario; en esta ocasión, será en el propio Instituto.

50è Aniversari. Portes obertes. 2019.

El dissabte 13 d’abril, de 10 a 14 hores, l’IES «Cid Campeador» celebra una jornada de portes obertes amb motiu dels actes commemoratius del 50è aniversari.

Comptarem amb diversos espais on estaran representats entre d’altres l’AMPA, l’Associació d’Antics Alumnes, exposició de treballs artístics realitzats pel nostre alumnat, la revista ESCLAT amb el seu 30è aniversari, la Comissió d’Igualtat, mostra de llibres de la Biblioteca,…

Hi haurà visites guiades per l’IES, una batucada i acabarem amb una actuació del grup “Los Mocetones”, patrocinada per l’AMPA.

Esperem la vostra assistència.

(Més informació clicant la imatge)

Dossier Aniversari de l’IES Cid. 2019.

(Clica la imatge per descarregar el document)

Camisetes i bosses del 50è Aniversari. 2019.

Amb motiu del 50è Aniversari, la nostra AMPA ens ajuda promocionant samarretes i bosses conmemoratives.

Fotos del 50è Aniversari IES Cid. 2019.

Recepció, actuacions i exposició Entrada Sopar

(Clica la imatge per a veure els àlbums de fotos)

Sopar 50è Aniversari IES “Cid”. 20.19.

(Clica la imatge per a més informació)

S’ampila el termini per a “l’apuntà” fins al 20 de juny.

Dossier Aniversari de l’IES Cid. 2019.

(Clica la imatge per descarregar el document)