Erasmus+ text

4ª TROBADA ERASMUS + PROJECT “Young Europeans Dealing with Product Creation, Design and Marketing”, del 20 fins al 24 de novembre de 2017.

Podeu visualitzar fotografies de la trobada que reflecteixen algunes de les activitats realitzades durant la setmana: tallers de creació de prototips, visites culturals, activitats pràctiques i exposicions.

Clica la imatge per veure l’àlbum de fotos.

Erasmus +, del 20 al 24 de novembre. 2017.

Durant la setmana del 20 al 24 de novembre, es desenrotllarà en les instal·lacions de l’IES Cid, la quarta trobada, de les cinc previstes, del projecte ERASMUS+ “Young Europeans Dealing with Product Creation, Design and Marketing”. Al llarg d’aquests dies d’intens treball, participarem amb els nostres centres associats: Hohe Landesschule de Hanau (Alemanya), l’Escola Secundària d’Emidio Navarro de Viseu (Portugal), el Gimnazjum 11 im. Obroncow Wybrzeza de Gdansk (Polònia) i el Lycée Dhuoda de Nimes (França) en una completa programació d’activitats incloent els treballs, en paral·lel, dels tallers i activitats previstes en la mobilitat dels estudiants tant valencians com estrangers fins a un total de quaranta persones i de la reunió transnacional en la qual participaran més de dotze professors i professores dels cinc centres intervinents.

Erasmus+ IES Cid

Ací podeu vore el blog del IES Cid dedicat a l’Erasmus+ clicant a la imatge inferior:

El programa Erasmus en el qual participa el nostre institut ja apareix a la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Podeu veure-ho clicant al botó

Ja tenim unes quantes fotografies del viatge a Nimes (França) realitzat pe’ls nostres alumnes, i alguns professors, enquadrat dins del programa Erasmus+.

Podeu veure les fotografies punjant ACÍ.

Young Europeans dealing with product creation, design and marqueting

Aquest projecte ofereix a l’alumnat:

– Millorar el seu nivell d’anglès.

– Movilitat geogràfica a nivell internacional.

– Ús d’eines TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació).

– Aprenentatge de nous enfocaments i metodologies de treball.

– Coneixement d’altres cultures.

– Creació de nous contactes i mateniment de futures relacions personals amb estudiants d’altres països.