Escoles Esportives Municipals 24/25. Inscripció.

Col·labora amb nosaltres i veu triant l’esport que més t’agrade practicar per a inscriure’t al setembre. Veuen a l’Institut, estudia, fes amistats i juga. Enhorabona per triar-nos!

Ens alegrem que ens hages triat per als teus estudis d’ESO i Batxillerat. Totes les persones que formem l’IES Cid Campeador et donem la Benvinguda.

L’IES Cid Campeador és un Centre Educatiu Promotor de l’Activitat Física i l’Esport de la Comunitat Valenciana. Este curs hem sol·licitat estes 2 Escoles Esportives Municipals. Son dirigides per personal esportiu i docent, amb un programa supervisat per la Fundació Esportiva Municipal i les Federacions Esportives corresponents. És un programa igualitari que integra a tots i totes les escolars que vulguen practicar l’esport:

• Bonificacions en els preus per a aquelles famílies que més ho necessiten (amb les mateixes condicions que per a la beca de menjador)
  • Exempcions totals per a la població amb necessitats especials.

També existix la possibilitat de jugar a futbol sala i bàsquet.

• Futbol sala: el club de futbol CP Luis Vives entrena en les nostres instal·lacions. Per a mes informació podeu cridar a Pedro Luis Estela (600533744) o enviar un correu a futbolsalacpluisvives@gmail.com
  • Bàsquet: el club Teodoro Llorente-Abastos entrena en les nostres instal·lacions. Per a mes informació podeu cridar a Pau Gallego Rodríguez (659013417) o enviar un correu a teodoro.abastos@gmail.com

DESCÀRREGA DE DOCUMENTS

hoja_inscripcion_24_25_EDM_cidCampeador