Web famílies.
L’espai web família d’ITACA permet la consulta de notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutories i activitats complementàries a través d’Internet i/o notificació de qualificacions o avisos a través de SMS.
Per a tindre accés a esta informació, és necessari ser mare, pare, tutor o tutora legal de l’alumne o alumna i donar-se d’alta en aquest servei.
A continuació podeu consultar la documentació accedit al següent enllaç:
Documentació destinada a famílies i tutors/es
Document d’autorització per a eixides d’alumnes durant l’horari escolar (Document a emplenar només en cas que exista una cita prevista amb anterioritat, no en cas de malalties aparegudes o exacervades durant les classes):
Clica la imatge per a la descàrrega:
Justificant de faltes d’assistència al Centre
Clica la imatge per a la descàrrega:
Control d’incidències per part dels tutors/es
Clica el botó roig per a l’enllaç:
Servei d’Ordenació Acadèmica i Currículum